Monday, August 22, 2011

Septembarska inspiracija (DIY Pencil case)

Bliži se septembar, i iako sam prerasla to doba kada se sprema za novu školsku godinu, cela ta školska frka me je inspirisala da malko majstorišem na tu temu, te  sam sašila jednu mačkogic pernicu. Zašto mačkogic? Zato što sam na umu imala jednu pernicu u obliku mace koju sam negde videla na netu, a ispalo je nešto što meni liči na prase :D




Rajsfešlus je trebalo da bude na mestu gde su "usta", ali, ova nesuđena maca je završila zašivenih usta, u žurbi i nedostatku dovoljno malog rajsfešlusa. Pernica je postavljena, i poprilično sam zadovoljna njenim funkcionalnim delom. S obzirom da sam radila iz glave, po sećanju na pernicu, bez uputstva ili šnita, mislim da je transformacija iz mačeta u prase bila i donekle očekivana!

Verujem da ću napraviti još jednu, jer znam gde sam napravila greščice s ovom, pa se nadam da će biti verodostojnija. Ili možda napravim mačeću futrolu za mobilni, a ovu zadržim :)
Ne znam zašto uvek ostavim stvari koje uradim iz prve, a znam da bi verzija no 2 bila baš kako treba, jer bih znala koje greške da ispravim.   Svakako je dobro vežbati! A, i iskreno, opušta me da šijem, pa mi je to jedina vežba koju zapravo volim da upražnjavam!
Do sledećeg posta, pozdrav svima koji bacite pogled na moj blog :)



0 comments:

Post a Comment