Saturday, August 20, 2011

Crafter u pokretu :)

Poslednja stvarčica koju sam napravila jeste nešto što mi je postalo preko potrebno. Ne znam kako bih mogla da ga okarakterišem, jer je to i jastuče za igle, i "futrolica" za heklice, a ima i džepić za dugmiće i konac. U principu, ovo je škrinjica za alat koji vam je potreban na putu, tek za prvu pomoć.
Pošto malo malo moram da zašijem neki džep, izgubljeno dugme, ili neku poderotinu, igla i konac u torbi su postali redovni gosti. A, kako učenja novih stvari nikad dosta, pridružila ima se heklica! 
S obzirom da što iz sigurnosnih, što iz praktičnih razloga razvlačenje igli po torbi nije pametno, ideja za ovaj neseser se vrlo brzo stvorila.
Napunjen je vatelinom, da bi u njega mogle da se pobockaju igle i čiode, a ima i pregrade za heklice (kojih će, iskreno se nadam, uskoro biti više od jedne!), kao i jedan veći džepić. Ostavljeno je još malo slobodnog mesta, za slučaj da se u torbi bude vuklo nešto što mu tu nije mesto :)





Ne znam koliko vam se dopada, ali ja sam zadovoljna i izradom, i funkcionalnošću, pošto je dovoljno mali da stane u torbu i ne pravi gužvu, a taman u njega stane sve što mi treba.

Kad budem imala prvih 10 čitalaca, ako se nekom bude dopao, možda ponovim projekat i napravimo giveaway, ko zna!

Ako imate adekvatno ime za ovo neseser-jastuče, slobodno predložite!






0 comments:

Post a Comment