Wednesday, March 21, 2012

Od dzempera do torbe DIY- From sweather to tote DIY

Kao sto sam i obecala, evo tutoriala za izradu torbe od dzempera :)
Dakle, stare dzempere u ruke, ispratite zimu i docekajte prolece sa slatkom torbicom :)
PS. Unapred vam se izvinjavam na losem kvalitetu fotografija!
Evo sta vam je potrebno:

*materijal za postavu, po mogucstvu neki cvrsci
*stari dzemper
*perlice, dugmad i slicne drangulije za dekoraciju

Odredite zeljene dimenzije torbe, u mom slucaju su to bile dimenzije fotokopije knjige Margaret Mid, kako bih mogla da je nosakam naokolo u ispitnom roku :D




Isecite sveukupno 4 pravougaonika jednake velicine. Dva parceta materijala za postavu,a dva od dzempera. Spajajuci "prave" strane, prvo spojite postavu, a onda, odvojeno, spoljasnji deo, odnosno parcice od dzempera.  Na masini zasijte stranice i dno, ostavljajuci samo gornji deo otvoren.  Izvrnite sada vec uoblicenu postavu i spoljasnji deo i spojite ih vrhovima, odnosno delovima gde je otvor i opsivanjem ih spojite.  Sada samo ususkajte postavu unutar, i dobili ste osnovu torbe :)
Kada je osnova zavrsena, na torbu dodajte rucku. U mom slucaju su za rucku iskorisceni rukavi, tako da ako su vasi rukavi dovoljno dugacki, evo i sta treba uraditi-  rukav presecite na pola, po duzini. Spojite tako dobijene dve trake u jednu, zasivajuci ih jednu za drugu. Kako bi dobila cvrstinu, na donji deo dobijene trake  sam prisila somotsku traku (u pitanju je bio pojas od somot jakne koji se savrseno uklopio :D). Prisijte rucku za osnovu, i voila, evo osnovne torbice-cegera.
Meni se nije dopalo kako je izgledala u ovom obliku, pa sam odlucila da  joj dodam preklop. Odsekla sam pravougaonik odgovarajuce velicine od dzempera, postavila ga i, ovog puta rucno, prisila za torbu.
Ono sto preostaje jeste dekoracija, a tu pustite masti na volju. Mogu to biti prisivene aplikacije, perlice... Ja sam isheklala jednu pecurkicu i prisila je. Ako zelite da se torba zatvara na dugme, prisijte samo presavijenu trakicu na dno preklopa, i dugme za osnovu.

Zao mi je sto nisam mogla bolje da potkrepim ovaj tutorijal fotografijama, zato se nadam da je tekst bio dovoljno razumljiv, i od pomoci. Ukoliko imate bilo kakva pitanja, ne ustrucavajte se da pitate :)
U sledecem postu cu odgovoriti na izazove i nagradice koje su mi dodelile divne  i talentovane blogerke- Cynical Romantic, malarija  i  moje makaze . Do sledeceg posta, skoknite do njihovih blogova i uzivajte :)

6 comments:

  1. sve je jasno i bez slika! hvala!

    ReplyDelete
  2. odlična ideja i baš ti je lijepo ispala torba :)

    ReplyDelete
  3. Torba inspirisana knjigom Margaret Mid...a može i tako :D Je l' to za teorije? :)

    ReplyDelete
  4. Hvala :)
    @Psycho Cat: Jeste, za Boskovica :D Hvala bogu pa sam ga otkacila u januaru, samo me Cupurdija zeznuo :P

    ReplyDelete
  5. Mislila sam da sam već ostavila komentar na ovom postu koji mi se dopao :), ali slučajno sam preko googla u potrazi za lakim načinom kako da napravim torbicu ponovo naletela na tvoj blog, i vidim da nisam! E pa suuuper je, to sam htela da ti napišem, šta drugo!:D Preslatka torbica, a ona pečurkica u ćošku je medena.

    ReplyDelete