Tuesday, September 6, 2011

Krevetić za kućne ljubimce :) (DIY pet bed)

Moje mačke najviše vole da spavaju na prozoru, ili na delu radnog stola pored šivaće mašine, na naslaganim materijalima za šivenje,što mene izluđuje kada radim, pa mi je palo na pamet da im sklepam neki krevetić, u nadi da će im se dopasti, iako čisto sumnjam da će prihvatiti da budu na mestu koje nije zabranjeno ili nenormalno:D




Malo sam čeprkala po netu i našla neke zgodne tutorijale, ali mi se najviše dopao ovaj, te sam po uzoru na njega napravila krevetić svojim živuljkama.
Ono što mi je bilo potrebno za ovaj projekat jesu materijal i seckani sunđer, i naravno, šivaća mašina, i to je sve.
Evo kako je otprilike izgledao proces: 



Za dno sam isekla dva parčeta materijala istog oblika i veličina, i spojila ih tako da su se dodirivali naličjima, te su obe prave strane bile napolju.  E, sada, kada je tako dobijeno dno, na njega se moraju našiti stranice. Izmerite koliko vam je potrebno da obmotate dno stranicom, a visina stranice će iznositi pola od širine dna. Ovo znači da će širina materijala potrebnog za stranice kreveta iznositi isto koliko i širina materijala upotrebljenog za dno. U mom slučaju je širina bila 40 cm, a dužina oko 180 cm.


Na slici iznad, stranice su presavijene po sredini, da vas to ne buni. Ovako presavijene stranice prisloniti na ono lice dna kojeće dodirivati pod, u mom slučaju- žuti materijal- i na mašini prišiti za dno, ostavljajući stranice ne zašivene malo pred kraj, kako bi mogle da se napune. 
Kada prišijete stranice, napunite ih sunđerom, i probajte da nagurate taj deo u mašinu kako biste prišili i formirali "krug" oko dna. Ja sam uspela, ali sam morala da odšrafim stopicu da bih izvadila krevet iz mašine :D  Pretpostavljam da možete i ručno, ali prođite par puta, čisto radi sigurnosti. Kada je sve zašiveno, krevetić izvrnete na pravu stranu i to je to!



Verujem da su moja objašnjenja dosta konfuzna, te još jednom ponavljam link na kom možete videti detaljnija uputstva, na engleskom!

Naravno, vi veličinu prilagodite vašem ljubimcu, ukoliko imate mačku ili manjeg psa! :)






0 comments:

Post a Comment