Saturday, September 17, 2011

Handmade torbica!

Evo i obećanog posta o preostalim heklarijama :)
Ovo je prvi projekat za koji neću reći da bi ispao bolje iz prvog pokušaja, jer sam pazila na detalje u izradi i dobila tačno ono što sam zamislila :)






U pitanju je torba od bordo somota, sa narandžastom postavom, odnosno materijali koje sam koristila ovde i ovde, tako da izgleda kao da su i torba i njen sadržaj u kompletu :D Torbica je na preklop, sa podesivom ručkom, i visine je oko nekih 30ak cm, ali je neverovatno praktična, u nju stane svašta, a ono što je meni bitno nije preduboka pa je pregledna, i tačno znam na prvi pogled šta je sve u nju natrpano! Mrzim ono naše tipično žensko rovarenje po tašnama u potrazi za ključevima ili telefonom kao da imamo magični džak sa dnom bez kraja. U principu težim da sve što pravim bude funkcionalno i praktično pre svega.
Za izradu torbice mi je trebalo par sati, jer nisam žurila ni brljavila, već sve prošivala više puta, precizno merila i peglala, pa sam po prvi put u potpunosti zadovoljna konačnim ishodom.



Treger torbe sam ipak zavezala, iako sam imala u planu da bude spojen s torbom pomocu alkice, ali ovako mi je bilo prakticnije jer mi je treger bio malo poduži, pa sam htela da mogu da ga smanjujem po potrebi.
Na završenu torbicu sam prišila heklane detaljčiće i sada imam nešto što sam u potpunosti sama napravila i jako sam ponosna na tu činjenicu :)


Pišite utiske! :)


3 comments: