Friday, November 18, 2011

Pretty Post- DIY Beauty Tips

Dragi moji blogeri, nešto ovih dana ne stižem da sednem i napišem nešto konkretno, stižu me obaveze na fakultetu, te pomalo zapustim svoje kreativne projekte jer vijuge preusmerim na pisanje gomile radova :D Pa da vam se iskupim što vam ne pišem ništa, evo jednog posta u kom ću vam "prepisati" razne savete za lepotu u uradi sam varijanti :)
 Prvi od saveta jeste kako da od samo dva sastojka koja sigurno imate kod kuće napravite nešto što bi najviše odgovaralo kao zamena za balzam za kosu, iako nema istu teksturu.  Ovaj preparat će vam  kosu posle pranja razmrsiti i učiniti sjajnijom.
Evo i šta vam je potrebno:


Naravno, ovo je osnovna mera, preporučujem da u praznu bocu napravite veću količinu da imate u kupatilu, što bi značilo da na litar vode idu 4 kašike sirćeta.


Probajte, nemate šta da izgubite, a dobitak je velik. Osim što je ušteda pri pravljenju ovakvih preparata kod kuće velika, oni su zdraviji, ne sadrže hemikalije i eco friendly su. Šta čovek može više poželeti? :) Ja sam opsednuta traženjem recepata i saveta kako sve replicirati kod kuće, pogotovo ukoliko se nešto dobija recikliranjem. Savetujem svima da probaju nešto od ovakvih prirodnih mućkalica, ne samo za lepotu već i za održavanje kuće npr! :)
Ovog puta je to sve što se kose tiče, sada prelazimo na  pravljenje maske za lice. U pitanju je maska za sve tipove kože, hidrira je i čini mekom i nežnom.




Toliko od mene u ovom postu, nadam se da su vam se dopali saveti :) Ove i slične savete možete potražiti na ovim  sajtovima koje vam od srca preporučujem. Puno pozdrava do sledećeg čitanja :)


*za fontove i brusheve posetite EgoBox i Arbent.net, a sličice nisu moje, pronađene su na netu, bez ikakog cilja za njihovu zloputrebu :)

2 comments:

  1. Praktično i brzo, a i svima dostupno. Jeste da ne miriše reprezentativno, važno da deluje. Hvala na savetima!

    ReplyDelete
  2. Deluje fenomenalno, a miris ispari jako brzo :)!

    ReplyDelete